«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

تهیه کننده فیلم سینمایی گیج‌گاه: از بازخورد مثبت مردم لذت می‌برم

  • کد خبر: ۱۹۸۱۵۵
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
تهیه کننده فیلم سینمایی گیج‌گاه: از بازخورد مثبت مردم لذت می‌برم
 تهیه‌کننده فیلم سینمایی گیج‌گاه گفت: من از کیفیت فیلم بسیار راضی هستم و از بازخورد مثبت مردم لذت می‌برم

به گزارش شهرآرانیوز، حنیف سروری اظهار کرد: ما دوست داشتیم اولین اکران فیلم گیج‌گاه در مشهد باشد. به دلیل اینکه حامد بهداد و عادل تبریزی کارگردان فیلم اهل مشهد هستند. با فوت آقای مهرجویی و پسیانی بزرگوار این اکران مردمی به تعویق افتاد حالا بعد از دو ماه اکران به ولایت عشق، شهر مشهد رسیدیم. 

وی افزود: در  سال ۱۳۸۸ در فیلم آقای مهرجویی با عادل تبریزی آشنا شدم در آن زمان هر دوی ما دستیار کارگردان بودیم و آقای بهداد در آن فیلم بازی می‌کرد که پیوند برادری بین ما شکل گرفت.

این تهیه‌کننده بیان کرد: نوشتن فیلمنامه و تامین مالی پروژه حدود ده سال طول کشید. در سال ۱۳۹۸ بالاخره این اتفاق افتاد و ثمره آن این فیلمی شد که ما امروز اکران مردمی آن را داریم. 

سروری خاطر نشان کرد: بنده بسیار خرسندم که با حامد بهداد، باران کوثری، جمشید هاشم‌پور، سروش صحت، فرهادآئیش، امیرحسین رستمی، بهرنگ علوی و مریم همتیان در گیج‌گاه همکاری داشتم. 

وی گفت: من از کیفیت فیلم بسیار راضی هستم و از بازخورد مثبت مردم لذت می‌برم. این کار با امضای امام رضا(ع) شروع شد. در هر پروژه‌ای این مرسوم است که قربانی می‌کنند تیم ما به عشق امام رضا(ع) ۸۸ کبوتر آزاد کردیم امیدوارم اون روزی که ما کبوترها را آزاد کردیم به این شهر رسیده باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->